HOE KAN JE RIJDEN IN ONZE CLUB ?
Alvorens je te kunnen inschrijven voor een meeting moet je lid zijn van de Club : je moet dus eerst aangesloten zijn. Hiervoor klik je op de toets "On-line formulieren" en verstuur je een "aansluitingsaanvraag". Van zodra je aangesloten bent = lid bent van de Club kan je je gewoon ter plaatse inschrijven de dag van de meeting. Het lidgeld bedraagt 10,00 Euro en is geldig voor 365 dagen. Ter plaatse blijft er je de inschrijvingsprijs te betalen, zie "Prijzen voor inschrijvingen, in de tekst hier onder.
ER ZIJN 3 MOGELIJKHEDEN
1. U was lid van de club in 2023 : geen voorafgaande formaliteiten, inschrijving op het terrrein.
2.
U was in het verleden reeds lid van de club maar was geen
lid in 2023: Dit document moet ons ten laatste vrijdag om 22u00 voor de datum van de meeting bereiken. - We geven u dan zo snel mogelijk een antwoord. Is dit antwoord positief dan kan u verder inschrijven op het terrein, uw gegevens zijn reeds in de computer ingevoerd, er zijn dus geen extra documenten nodig. - Peterschapsverklaring is niet vereist.
3. U was nog nooit lid van de club:
zijn persoonlijk e-mailadres en dit ten laatste de vrijdag
20u00 voor de meeting. Dit formulier moet ons bereiken de vrijdag ten laatste om 20u00 voor de datum van de meeting. waarna we u zo snel mogelijk een antwoord geven. Bij een positief antwoord, inschrijving ter plaatse.
( opgepast: zonder deze procedure geen inschrijving ter plaatse
WIE MOET 30 PK RIJDEN ? ( Klik hier )
PRIJZEN VOOR DE INSCHRIJVINGEN Team
van 3 piloten 165 € ( enkel geldig voor 3
klasse 3 piloten ) Classe
4 55 € De minder dan 18 jarigen betalen geen lidgeld.
ALGEMENE DEELNEMINGSVOORWAARDEN
Minstens de leeftijd van 18 jaar hebben. Uitzonderingen : - van 16 tot 18 jaar : ouderlijke toelating is vereist en moto beperkt aan 30 pk. - van 14 tot 16 jaar : aanvragen worden apart behandeld volgens de grootte van de kandidaat en zijn rijniveau. Ouderlijke toelating is vereist en moto beperkt aan 30 pk. - minder dan 14 jaar : spijtig maar deze piloten zullen nog iets moeten wachten. Zie Classe 4
Iedere vergunninghouder of ex-vergunninghouder moet deze informatie aan de Club doorgeven.
Motocross : Clubleden mogen nooit vergunninghouder of ex-vergunninghouder zijn van eender welke motocrossfederatie. Speciale uitzonderingen zijn eventueel mogelijk voor piloten die ten hoogste in de categorie junior reden. Ex-internationalen en nationalen worden altijd geweigerd.
Supermoto : Clubleden mogen nooit vergunninghouder of ex-vergunninghouder zijn van eender welke supermotofederatie. Speciale uitzonderingen zijn eventueel mogelijk en dit afhankelijk van geval tot geval. Ex-piloten van de categorie Prestige worden altijd geweigerd.
Enduro : Clubleden mogen houder zijn van een vergunning categorie Randonneur of Junior. Aanvragen van Nationalen worden geval per geval behandeld. Aanvragen van ex-internationalen worden tevens geval per geval behandeld. Houders
van een Internationalen-vergunning worden altijd geweigerd. De Victory Club is bestemd voor amateurs en beginnelingen, in geen enkel geval voor wedstrijdrijders. Aktueel hebben we in onze Club meer dan genoeg snelle piloten waarvan we het aantal niet willen verhogen. Onze doelstelling is om het aktueel rijniveau te behouden, daarom ook het hieronder vermeld artikel :
De
Victory Club is een privé club. Onze meetings zijn
privé-organisaties gehouden op privé terreinen. We behouden
ons dus het recht om
aansluitingsaanvragen te weigeren zonder verdere
verrechtvaardiging. In ieder
gevalL primeert de rode tekst van bovenstaande kader. U hebt een clublid nodig die het peterschap over u op zich neemt ( niet nodig voor personen die reeds lid zijn of waren). Het document "peterschapsverklaring" , on-line formulier, moet door de peter zelf per mail opgestuurd worden vanaf zijn persoonlijk mailadres. Indien
u niemand kent, contacteer het secretariaat met de melding dat
u geen clublid kent en met vermelding van uw
moto-ervaring/carrière(klik
hier).
GEDRAGSKODE De gedragscode van de club goed gelezen hebben. (klik hier)
MOTOS - Een motorfiets bezitten die voldoet aan de geluidseisen van de club. Voor info klik hier. - Uw moto moet beperkt zijn aan 30 pk indien u deel uitmaakt van de "Klasse 1" of "Klasse 2" piloten of, en dit geldt voor alle piloten, indien uw moto sowieso moet beperkt zijn aan 30 pk ( moderne 4-takt van meer dan 300cc, MX 2-takt moto van meer dan 150cc en enduromotors 2-takt van meer dan 250 cc) Meer info
PETERSCHAP
RUGNUMMER Dit wordt u overhandigd bij de inschrijving. Identiteitskaart of rijbewijs zal u gevraagd worden als waarborg. Deze krijgt u terug naar de meeting bij teruglevering van het rugnummer, gereinigd en onbeschadigd. Het rugnummer heeft een opening die toelaat om over een helm te trekken, bijkomende uitsnijdingen zijn verboden. Startvolgorde is volgens de inschrijvingsvolgorde.
Er zijn 3 groepen, geklasseerd volgens rijniveau. Klasse 1 : de snelste piloten, rijdende met 30 pk-beperking. Een piloot wordt beschouwd als zijnde Klasse 1 piloot wanneer zijn rondetijden onder de blauwe lijn liggen van de grafiek - Voorbeeld. Klasse 2 : de andere piloten, die minder snel rijden waarvan de rondetijden onder de rode lijn ( = gemiddelde tijd van alle piloten ) liggen van hun grafieken. Voorbeeld De klasse 2 piloten rijden allen met de 30 pk beperking. Klasse 3 : de minst snelle piloten waarvan de rondetijden boven de rode lijn ( = gemiddelde tijd van alle piloten ) liggen van hun grafieken. Voorbeeld De klasse 3 piloten rijden zonder de 30 pk beperking, behalve wanneer hun moto systematisch moet beperkt worden ( klik hier ):
Klasse 1, 2 en 3 rijden allen tegelijkertijd CATEGORIEEN Klasse 1 : er zijn geen onderverdelingen, enkel een algemeen klassement voor deze klasse Klasse 2 : er zijn wel onderverdelingen, zie tabel hier onder. Klasse 3 : er zijn wel onderverdelingen, zie tabel hier onder.
|